jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

en långsamm frukost...o nu vade september!!! man kan dricka mycket te igen nu när d blir kyligare och det smakar och känns så mycket bättre nu:) när jag kom in i köket i morse låg en pinne söndertuggad över hela golvet. den lilla plutten älskar pinnar! han får bara inte ta me sig dom in..:( så jag har sopat köksgolv, duschat (efterlängtat) och nu ätit frukost. Jag är påväg mot bibblan för jag o vera ska studera:) d är ordning me oss vill jag lova. man kan ju "mellansnacka" när man är två. Vera ska man ta vara på dessutom eftersom hon tillbringar mycket tid i värmlandsskogarna. nämen tjarååå...jag pyser nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0