IDOL 2010

Idol på tv4 just nu...spännande att skriva live här. jag gillar ju andreas och alice röst. elins utseende!!! o emil är för självsäker! killen från norr är ingen favorit alls! han vill för mycket på nåt sätt.. jidhe är skön men han är borde vara så stressad eftersom han är på tv typ dagligen så jag mår lite illa när jag ser honom...jag känner stress. TUR att han inte är idoldeltagare, d skulle inte förvåna mig däremot. heja heja heja elin! hon pratar fint oxå..finsksvenska! alice kan inte föra sig i mick. sassa glömde jag ju! hon vet jag inte...inte sämst men ingen favorit. yes! alice gick vidare! d ser ut som att hon gråter när hon sjunger! alice och andreas vidare! mina favoriter, då är jag nöjd!:) elin va snygg men inte så bra annars...hon får bli modell istället tycker jag. D va idol d! Snart ska jag o älskling ut me vovsings. sen sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0