den ynkliga höstdagen.

Idag skulle d varit min sovdag...eftersom jag har jobbat en del på sistonde. men istället drog jag iväg till biblioteket och sedan fixade ärenden på stan...när jag kommer hem vara jag kall och hungrig, jag åt och somnade. Ni kanske kan tänka er hur skönt det var!!? Värre är d nu...kallt är d fortfarande o ut ska jag! Burr.Har bestämt mig för att jag tar bussen till universitetet för jag avskyr svettningarna när man kommer fram...o så kommer jag på hur dålig kondition jag har eftersom hela cykelvägen är uppför och oftast motvind när jag ska cykla dit på tisdagskvällar. O jag är så ynklig idag...kilroy måste ut o kissa först. burr o blä för höst just idag. klagovisan har många verser idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Därmed händelse: "Jag gillar inte att cykla" spark på Maddes cykel :)

2010-10-05 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0