guppeligrupparbete!

Hur mycket suger vårt grupparbete egentligen? asså d här är vårt andra grupparbete för den här terminen o jag får rynkad panna av att tänka på båda!!! Ush va jag har höööga krav på mig själv i vissa avseenden men ibland undrar jag hur jag om d är jag som är stört okompetent på samarbete eller om det är sammansättningen av folk som gör att jag mår dåligt över mig själv...eller om vi bara förstorar allt. Imorron är det redovisning iaf o sen är d ur världen förhoppningsvis. Grupparbete tar fram mina dåliga sidor...d är då jag hatar demokrati! Nu har jag tagit mig hem från biblioteket genom mörkret o käkat lite morotsbröd me cremecheese o hallonmarmelad o varm oboy. O snart ska jag ut igen...jag o teddy ska hämta Jakob på hans pianolektion:) Kul o hjälpa till om man kan....tänk när man är förälder o måste tänka på alla barnen o styra upp mer än sig själv!? Nu har ju jag o markus två hundar men dom behöver man inte planera så mycket till...dom har inte pianolektion o fotbollsträning o sånt. Dom går inte ens på dagis eller i skolan. Aktivitetsstressbarn som jag är så har jag tänkt att låta mina barn cykla eller gå själva till o från sina aktiviteter...skjussa skjussa skjussa....d klingar dåligt i mina öron. jag som har blivit skjussad, skjussad o skjussad genom livet...inte bortskämd eller curlad för med väldigt mycket skjussad!! Ikväll är d ju ung o bortskämd på ettan:) Det får jag tvinga min åttaåriga kusin att se....så att han inte blir en dum tonåring om några år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0