dessämber

Onsdagskväll i december som är mörk o kall. jag känner mig lite vemodig...d kanske är mitt nya? vemodig i december, har för mig att förra december var sån oxå, vemodig. Man blir som man umgås, o då tänker jag på Markus. Han är ganska vemodig i december men har jag inte helt fel så börjar han slå om, lycka råder i hans liv även i december. Lycka o vemod kanske inte står emot varandra? Ja, jag vet inte. Så vad ligger framför mina fötter i vemodiga december?? Ikväll ska jag o Markus på lägenhetsvisning i västa berga, pionärsgatan närmare bestämt. Får se om d faller i smaken och om vi har högst poäng av de intresserade...inte helt lätt me stångåstaden. Förmodligen blir det flytt ganska snart oxå i så fall....eller inte. Den är kanske jätteäcklig! Madde är påväg hit o ska leka med våra hundar. Dom gillar Madde, o Madde gillar dom:) O förutom julen så står tenta inför dörren så nästa vecka står det "tentaplugg" på schemat tills jag känner mig någorlunda säker. Igårkväll fick jag en stressupplevelse av att jag inte har handlar jullappar...sen kom jag på att jag visst redan handlat sex stycken sen kom jag på att jag aldrig brukar känna julstress, börjar man bli gammal då? 23...ja, efter man passerat den åldern innebär julen endast misslyckanden. jaha...jul, tenta, lägenhetsvisning o på lördag JULAFTON MED VÄNNER! Really looking forward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0