mobejlen är paj

men shit va d regnar!!! jag tänkte gå ner på stan idag och köpa ny mobil...iofs tycker jag brorsan SKA KÖPA EN NY eftersom han är orsaken till att min förra gick i kras...men nu har jag iaf fått pengar så jag kan. får se vad jag hittar..tycker teknik jag är jobbigt att engagera sig i. för tillfället är den automatiskt ljudlös vilket jag absolut inte förstår! vissa sms-signaler kommer fram men de flesta inte. när d ringer o när larmet går är det jordens tystaste läte...som ingen kan höra om man inte håller telefonen intill örat. sick! sluta styr mitt liv!! sen på vägen hem från stan får jag nog svänga förbi bibblan så jag kan skriva ut lite cv o annat. o när jag tittar ut så får d mig att vilja köpa en regncoat annars blir jag ju blööööööt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0